Intake Valve Cleaner – benzin mühərriklərinin hava qəbul sistemi və qəbul klapanlarının daxili hissələrinin, o cümlədən çətin əlçatılan yerlərin təmizlənməsi üçün yüksək effektiv vasitədir. Sistemi sökmədən istifadə olunur.
Əksər hallarda bir dəfə tətbiq etmək sistemi ideal vəziyyətə gətirmək üçün kifayətdir.
Mühərrik işlədikcə boş rejim hava klapanı (IAC) üzərində çöküntülər toplanır ki, bu da hava və qaz dövranını pozur. Nəticədə mühərrikin gücü və sürətlənməsi azalır, boş rejim qeyri-sabit olur və yanacaq sərfiyyatı artır.
Boğulmuş (çirkli) boş rejim klapanının əlamətləri:
Mühərrikin çətin işə düşməsi;
Boş rejimdə sabit olmayan dövrlər (takometrin göstəriciləri sıçrayır);
Hərəkət zamanı mufta pedalı basıldıqda dövrlərin yavaş enməsi;
Egzoz borusundan qara tüstü çıxması.
Xüsusiyyətləri:
Çirk, qurum, karbon, qatran və yağ çöküntülərini – hətta köhnə və çətin çıxarılan ləkələri – tez, effektiv və ehtiyatla təmizləyir;
Korroziya və oksidləşməyə qarşı qoruma yaradır, yeni çirklərin əmələ gəlməsinin qarşısını alır, sistemin mexaniki hissələrinin hərəkətliliyini saxlayır – bu da xidmət müddətini artırır və təmir xərclərini azaldır;
Soyuq işə salmanı asanlaşdırır, boş rejimdə sabitliyi bərpa edir, yanacaq sərfini azaldır;
Aseton tərkiblidir – bu maddə boya və plastik səthlərə zərər verə bilər;
Katalitik neytrallaşdırıcılar, oksigen sensorları və turbokompressorlar üçün təhlükəsizdir.
İstifadə qaydası:
İstifadədən əvvəl balonu yaxşıca çalxalayın.
Məhsulu hava axını sensorunun arxasına (birbaşa üzərinə yox!) ən azı 30 saniyə müddətində, mühərrik işlək vəziyyətdə və 2000 dövr/dəq-dən aşağı olmayan sürətdə olarkən püskürün.
Əgər qəbul klapanlarında, boğaz klapanında və ya qəbul kollektoru daxilində çətin çıxarılan çöküntülər varsa, prosesi təkrarlamaq olar.
İstifadədən sonra mühərriki təxminən 20 saniyə 2000 dövr/dəq sürətdə işlədin ki, sistemdə qalan çirk yansın.